torsdag 14. januar 2010

Fokus på skole - Eksperthjelp (?)

Jeg skal dette halvåret konsentrere meg mer enn noensinne om skolen. Jeg går på Handelshøyskolen BI på linjen økonomi og IT-ledelse og leser derfor endel økonomi (mikroøkonomi, prosjektanalyse, økonomistyring og finansiell økonomi) og IT (utviklingsverktøy og -metoder og ledelses- og forretningsinformasjon).


Når jeg ikke driver med skole så er en av tingene jeg driver med å surfe nettet og blant annet lese blogger. Derfor tenkte jeg at en god idé er å kombinere dette med skolen. Derfor trenger jeg litt hjelp!


Er det noen som kan anbefale meg noen gode nettsider som skriver om relaterte temaer til det jeg leser. Kan du anbefale noen blogger eller nettsider med interessant stoff og artikler? Da tenker jeg ikke på nyhetssider som ITavisen eller DN.no, jeg tenker mer på noe jeg kan lære noe av.

Tar gjerne imot anbefalinger om relaterte Tvitrere. Legg gjerne til meg også http://twitter.com/ErikS_E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar