tirsdag 17. november 2009

Da prøver vi blogg ...

Ja... Da prøver jeg igjen. Jeg har tidligere hatt 2 blogger på www.blogg.no. Den ene i tre dager, den andre i to minutter. Fant ut at jeg ikke gadd det. Nå prøver jeg igjen. Jeg har denne gangen valgt blogspot fremfor blogg.no. Jeg har lest diverse blogger på blogg.no og merket meg hva slags temaer som går igjen; mote, klær og sminke. I tillegg så består flesteparten av kommentarene på denne siden av typen "fin blogg, sjekk min på ****.blogg.no.

Jeg har altså fått en underbevisst tanke om at blogg.no er litt vel fjortis. Ikke et vondt ord om blogg.no, man har alle sitt hovedsegment, men det er ihvertfall min grunn til at jeg velger blogspot som mitt mer seriøse forsøk denne gangen.

1 kommentar:

  1. Jeg er enig med deg, det er noe av det samme på blogg.no Men en gang i blant kan man finne en spennende blogg som ikke handler om klær, mote, sminke eller det som er så "in" for tida - ungemødreblogger.

    Må si det i samme slengen at jeg likte budskapet ditt :)

    SvarSlett