lørdag 28. november 2009

Google-morro



Aner du hvor mye rart man kan finne i Google?

Google har mye rart å by på og kan ofte gi deg en god latter, selvom det kun er en søkemotor. Her er noen eksempler:




Start en setning (i den engelske google) og start skriv "why won't..." og se hva du får:











Hvis du startes setningen med "how to raise..." får du:






Start setningen med "why is there..." og du får:






Start setningen med "omg I so..." og du får:




En annen morsom (og unødvendig ting) med google er adressen googlegooglegooglegoogle.com da vil du få opp dette skjermbildet:





Dette skjermbildet er hentet fra FailBlog.org siden jeg ikke har klart å få det til selv, men det er litt morro:






Dette har blitt en liten fasinasjon for meg når jeg kjeder meg så hvis DU har noen andre morsomme forslag til liknende ting, skriv det som kommentar. Jeg kommer til å legge inn mer i denne artiklen hvis det kommer noe. Legg ved adresse til bloggen din også så kan vi fikse en link hvis du har bra forslag!

******************* UPDATES *********************



Dette er visstnok et reelt forslag som har eksistert i Google, men dette fikk jeg heller bevist selv. Vil du lese mer om det, gå inn på http://www.inquisitr.com/34819/real-or-fake-white-people-stole-my-car-is-big-on-google/




Søkeord: Find Chuck Norris


Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you.

Eventuelt trykk "I'm feeling lucky"-knappen i Google:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar