tirsdag 15. desember 2009

Assasins Creed 2, bra spill, med kjedelige feil





Jeg kjøpte meg Assasins Creed 2 til xbox360 forrige uke. Dette er et fantastisk spill, men det er en del småting som irriterer meg (og en stor)...


Opptil flere ganger har jeg nå opplevd folk som løper inn i vegger, sitter fast inni vegger og liknende. I 2009 kan man vel også forvente bedre ansiktsutrykk og kvaliteten på disse i småfilmene, i tillegg så er det mye feil på klær og sånn i disse filmene.

MEN den største feilen som hittil har skjedd skjedde nå nettopp. Jeg hadde akkurat vært i en katakombe og funnet en snikmordergrav (som det så fint kalles i dette "norske" spillet). Etter det oppdraget er utført kommer jeg opp på gatenivå gjennom et kumlokk. Deretter løper jeg gjennom halve Venezia for å begi meg ut på mitt neste oppdrag. På veien dit dreper jeg noen vakter som vokter en skatt, så skjer plutselig en loading, jeg ser Venezia ovenifra (dette skjer som regel når man har klart et hovedoppdrag eller liknende), og vips så klatrer jeg opp fra et kumlokk på andre siden av byen. HVORFOR DET??? Håpløst, tenk at et nærmest perfekt spill har så store problemer, uff... Trist

1 kommentar:

  1. da er ditt spill dårlig! det har ikke skjedd med meg! hilsen k

    SvarSlett