onsdag 23. desember 2009

Mac is back og fotoblogg

Surprise, jeg er tilbake. Macen har returnert til sin eier og den er som ny. Touchpaden fungerer og det er null sprekk. De har rett og slett byttet ut hele dekselet på nederste delen. Den er ren og ser nesten helt ny ut =).




DERFOR ble ikke forrige innlegg siste innlegg før nyttår. Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg holder på med en fotoblogg for tiden. Den er ikke åpnet enda så noe URL får dere ikke, men det kommer. Det trengs litt forberedelser før jeg slipper den, header, design osv. Har lenge ønsket en fotoblogg, men har brukt mine gamle bilder så mye at jeg ikke orket å poste dem noe sted, men nå var Michelle og jeg ute på en liten tur forrige helg og da fikk vi noen bilder som passet seg.

Bildet over er en smakebit fra turen og kommer til å bli det første jeg slipper på den nye fotobloggen. Kommer tilbake med link når jeg lanserer.

3 kommentarer:

  1. Kan først si at jeg liker bloggen din fordi jeg selv er interessert i fotografering. For å svare på det du skriver om at jeg vil finne blogger som interesserer meg, så skriver jo alle om forskjellige ting. En blogg kan være interessant for meg bare ved at personen har selvironi og er åpen og ærlig, eller at en skriver om interesser slik som du gjør om foto. Jeg leter ikke etter noe konkret, bare noe som får meg til å ville lese. Så da går jeg ikke ut å sier konkret hva det er jeg ønsker å lese om, for en blogg skal formes ut av bloggeren, ikke ut av hva leserne selv ønsker å lese, mener jeg da.

    Håper du fikk en forklaring der, så ønsker jeg deg en riktig god jul og lykke til med kommende fotoblogg:)

    SvarSlett
  2. Ikke sant. Da er vi hvertfall enig om det;) Jeg kommer nok til å følge med på bloggen din fremover og gleder meg til å se hvordan den nye blir etterhvert også:)

    SvarSlett
  3. Hei. Og takk for at du tittet innom min blogg. :)
    Jeg syns du skal kjøre på med fotoblogg jeg, det er alltid gøy å kikke på noen fine bilder!

    SvarSlett