tirsdag 1. desember 2009

Den ultimate julesang?!

Hvert år på denne tiden sitter jeg med iTunes oppe og prøver å sette opp den ultimate jule-playlisten. På min liste dukker det opp både tradisjonelle sanger og litt mer rocka julesanger. Jeg skulle gjerne lagt til flere på listen min så hvis noen har forslag, skriv det i kommentarfeltet.


Her er min liste:

Do they Know it's Christmas - Band Aid


I'll Be Home For Christmas - Bing Crosby


Oh Holy Night - Bing Crosby


Walking in a Winter Wonderland - Bing Crosby


It's Beginning to Look a Lot Like Christmas - Bing Crosby


Little Drummer Boy / Peace on Earth - Bing Crosby / David Bowie


Have Yourselv a Merry Little Christmas - Charlotte Church


Driving Home For Christmas - Chris Rea


Grown-Up Christmas List - Christian Ingebritsen


Christmas Song - Christian Ingebritsen


Paint Christmas White - Christian Ingebritsen


Coca Cola Christmas Song - Coca Cola


Hark! The Herald Angels Sing  - Dave Koz


Joy To The World - Frank Sinatra


A Christmas Song - Jethro Tull


When Christmas Come To Town - Matthew Hall and Meagan Moore (The Polar Express


White Christmas - Michael Bublé


A Kind of Christmas Card - Morten Harket


Fairytale of New York - The Pogues


Merry Christmas (I don't want to fight tonight) - The Ramones


Feliz Navidad God Jul and Merry Christmas to All - Thomas Numme


Last Christmas - Wham


Is This Christmas - The Wombats


Nissen er en herlig fyr - Harald Rønneberg


En stjerne skinner i natt - Maria Arredondo

2 kommentarer:

  1. belive fra polar express^^
    Skjønte ikke en dritt av den kommenter som, men det er meg, Karoline i hvertfall^^ haha

    SvarSlett
  2. Tnx, bra jeg får noen tilbakemeldinger =P

    SvarSlett